بزرگترین و جامع ترین فروشگاه انواع فایل دانشجویی و دانش اموزی

پرفروش ترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. بازدیدکنندگان محترم جهت هر گونه سوال در مورد محصولات با شماره 01(530)7984826 در تلگرام در ارتباط باشید مشتریان محترم در صورت ناموفق بودن در خرید با شماره بالا در ارتباط باشید تا فایل مورد نظر ایمیل و ارسال گردد

پاورپوینت هزینه‌های ترک خدمت کارکنان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 15 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

1-هزینه‌های مربوط به پست بلاتصدی

2-هزینه‌های استخدام کارکنان جدید

3-هزینه‌های آموزش

4-هزینه‌های کاهش بهره وری

هزینه‌های ترک خدمت کارکنان

انواع ترک کار

چها ر گروه ترک کار

تحت کنترل سازمان و تحت کنترل شاغل

تحت کنترل شاغل و خارج از کنترل سازمان

تحت کنترل سازمان و خارج از کنترل شاغل

خارج از کنترل سازمان و شاغل

ارادی واجتناب پذیر

ارادی و

اجتناب ناپذیر

غیر ارادی و اجتناب پذیر

غیر ارادی و اجتناب ناپذیر

تعارض با مدیر، شرایط کاری بهتر

تغییرمحل جغرافیایی، تغییر مسیر حرفه ای

تعدیل،انفصال دایم،اخراج

از کار افتادگی،مرگ،

از آنجا كه اكثر تر كهاي مضر براي سازمان ناشي از تر كهاي اختياري است كه غالب كاركنان سيال راشامل مي شود، سازمانها بويژه سازمانهاي دانش محور مي بايست تلاش خود را پيرامون مديريت بر كنترل ترك خدمت اختياري اين كاركنان متمركز نمايند و در خصوص كاركناني كه كارآئي لازم را ندارند سازمانهاي دانش محور تلاش مي نمايند بطرق مختلف منجمله ايجاد انگيزه هاي مادي قابل ملاحظه براي بازنشستگي قبل از موعد، واگذاري دانش فني ، درگير كردن آنها در شبكه هاي رشد و تلاش براي پيدا كردن كار مناسب براي آنه ا و ... شرايط ترك خدمت آنها را فراهم سازند.

از چه ترک خدمتهایی جلوگیری کنیم؟

1-نیاز به اطمینان : انتظار اینکه سازمان و مدیریت به وعده های خود جامه عمل بپوشانند، صادق باشند،ارتباط باز با کارکنان برقرار نمایند، بر کارکنان سرمایه گذاری کنند، با آنها عادلانه برخورد کنند و به موقع و شایسته خدمات آنها را جبران نماید.

2-نیاز به امیدواری : کارکنان باید بتوانند رشد خود را باور کنند . آنها باید باور کنند که در آینده ارتقای مهارت های شغلی و آموزش، فرصت پیشرفت و طی مسیر ترقی شغلی تا کسب درآمدهای بالاتر درانتظار آنها خواهد بود.

3-نیاز به احساس ارزشمند بودن : کارکنان باید اطمینان یابند که اگر سخت کوشش کنند و تعهد بالا وسهم بسزائی در سازمان داشته باشند، از آنها قدردانی به عمل خواهد آمد و پاسخ تلاش خود را خواهند گرفت. ارزشمند بودن و کسب احترام، دارائی با ارزش سازمان بودن و هزینه محسوب نشدن برای سازمان نیازهای کارکنان است که باید در رفتار سازمان با آنان تجلی یابد.

4-نیاز به احساس توانمندی : کارکنان می خواهند با شغلی انطباق یابند که در عین چالشی بودن امکان دسترسی وجود داشته باشد.

نیازهای کارکنان جهت ماندگاری در سازمان


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,500 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file97_1638269_9946.zip1.5 MB





نظرسنجی

نحوه ی آشنایی شما با فروشگاه یونی سل فایل ؟؟؟
کدام یک نیاز شما در این فروشگاه است؟
قیمت های محصولات فروشگاه را چگونه میبینید؟